1p

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

Az America Online előfizetői részére a jövőben lehetővé teszi, hogy blokkolják a pop-up és pop-under reklámokat.

Az AOL amely folyamatos problémákkal küzd az utóbbi időben, új szolgáltatással próbálja megtartani előfizetőit. A cég letölthető pop-up és pop-under szűrőt biztosít előfizetői részére. Mint ismeretes ezek a hirdetési típusok, amelyeket a felhasználók a weben leginkább elutasítanak.

A Nielsen Net Ratings adatai szerint, - bár több oldal az erőteljes nemtetszések miatt elutasítja a hirdetési formát – 28 milliárd pop-up hirdetés futott az elmúlt évben, amely felhasználók millióinak életét keserítette meg.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!