1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A marketinges körökben egyre népszerűbb trendnek számít az álgagyi irányzat. A mívesen kidolgozott anyagok sokak szemében új irányt nyitnak. Miközben ugyanis látszólag olcsó külsővel jelenik meg a termék, közben hadat üzen az „sun is shining and everybody happy” kreatívoknak.

A siker kulcsa

Fanyalgók persze mindig vannak, akik keresik a határt a gagyi és az álgagyi között. Szakemberek szerint ez finoman adagolt kombinációval oldható meg, amely azt sugallja: ez bizony nemcsak a szemtelen retro újabb darabja, hanem inkább annak továbbfejlesztése, és ettől lesz a "pszeudo olcsó", megkülönböztethetően friss irányvonal.

A sikerben persze fontos szerepet játszik, hogy az adidas nem szokott sporólni a hirdetéseken. A Taylor Nelson Sofres adatai szerint a mérhető médiákban a cég ezen divíziója 2001-ben 37 millió, míg 2002 első 10 hónapjában 23 millió dollárt költött.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!