1p

A marketinges körökben egyre népszerűbb trendnek számít az álgagyi irányzat. A mívesen kidolgozott anyagok sokak szemében új irányt nyitnak. Miközben ugyanis látszólag olcsó külsővel jelenik meg a termék, közben hadat üzen az „sun is shining and everybody happy” kreatívoknak.

A siker kulcsa

Fanyalgók persze mindig vannak, akik keresik a határt a gagyi és az álgagyi között. Szakemberek szerint ez finoman adagolt kombinációval oldható meg, amely azt sugallja: ez bizony nemcsak a szemtelen retro újabb darabja, hanem inkább annak továbbfejlesztése, és ettől lesz a "pszeudo olcsó", megkülönböztethetően friss irányvonal.

A sikerben persze fontos szerepet játszik, hogy az adidas nem szokott sporólni a hirdetéseken. A Taylor Nelson Sofres adatai szerint a mérhető médiákban a cég ezen divíziója 2001-ben 37 millió, míg 2002 első 10 hónapjában 23 millió dollárt költött.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!