A siker kulcsa
Fanyalgók persze mindig vannak, akik keresik a határt a gagyi és az álgagyi között. Szakemberek szerint ez finoman adagolt kombinációval oldható meg, amely azt sugallja: ez bizony nemcsak a szemtelen retro újabb darabja, hanem inkább annak továbbfejlesztése, és ettől lesz a "pszeudo olcsó", megkülönböztethetően friss irányvonal.
A sikerben persze fontos szerepet játszik, hogy az adidas nem szokott sporólni a hirdetéseken. A Taylor Nelson Sofres adatai szerint a mérhető médiákban a cég ezen divíziója 2001-ben 37 millió, míg 2002 első 10 hónapjában 23 millió dollárt költött.
Álolcsóban fut az adidas is
A marketinges körökben egyre népszerűbb trendnek számít az álgagyi irányzat. A mívesen kidolgozott anyagok sokak szemében új irányt nyitnak. Miközben ugyanis látszólag olcsó külsővel jelenik meg a termék, közben hadat üzen az „sun is shining and everybody happy” kreatívoknak.