Komoly felháborodás fogadta Németországban a FIFA döntését, mely szerint az amerikai Anheuser-Busch cég söre lesz csak árusítható a világbajnokság helyszínein, írja a Frankfurter Allgemeine Zeitung.
A FIFA döntésének értelmében ugyanis nem a hazai piacról kerül ki a 2006-os világbajnokság hivatalos söre. Az amerikai sörkonszern eddig is a FIFA marketingpartnere volt, és most a 40 millió eurós szerződés értelmében kizárólagos jogot kapott márkája, a Budweiser stadionokban való árusítására. A két bajor helyszínen, Münchenben és Nünbergben bojkottra készülnek, illetve hivatalos úton is tiltakoztak a német söripar képviselői a szövetségnél.
A Budweiser népszerűsítésében a sportesemények támogatása egyre nagyobb szerepet kap. Ennek keretében az Anheuser-Busch a 2006-os téli olimpia hivatalos támogatója, illetve az amerikai olimpiai csapat szponzora is lesz.
Amerikai lesz a német futball-vb hivatalos söre
Komoly felháborodás fogadta Németországban a FIFA döntését, mely szerint az amerikai Anheuser Busch cég söre lesz csak árusítható a világbajnokság helyszínein, írja a Frankfurter Allgemeine Zeitung.