A vitaminokkal dúsított italok olyan fantázianevekkel próbálkoznak a legutóbbi reklámtrend szerint, mint 'Újjászületés', 'Energia'. A Vitamin Water antimarketingje a 'Feljavított víz' szlogenre épült az USA-ban. A furcsa reklámötletnek köszönhetően Bickoff 1998-ban létrejött Energy Brands cége 200 százalékos bevétel-növekedést ért el tavaly, a Vitamin Water pedig 150 millió dollárt hozott egy év alatt. Az üdítő antimarketingre épülő reklámkampányára az amerikai piacon 10 millió dollárt fordítottak.
A kampány során kihagyták a megszokott, 'ettől az italtól népszerű/szexi/sportos leszel' fordulatokat. Emellett a Vitamin Watert hangsúlyozottan nem isszák sikeres sportolók vagy sztárok.
(Menedzsment Fórum)
Antimarketinggel hódít a Vitaminos Víz
Darius Bickoff, a különc reklámszakember tervezte meg a Vitamin Water meglepően puritán, mindenki mástól eltérő, ámde rendkívül sikeresnek bizonyuló reklámkampányát. Az üdítő kampányában hangsúlyozták, hogy a híres sportolók egyike sem issza ezt a terméket.