1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Darius Bickoff, a különc reklámszakember tervezte meg a Vitamin Water meglepően puritán, mindenki mástól eltérő, ámde rendkívül sikeresnek bizonyuló reklámkampányát. Az üdítő kampányában hangsúlyozták, hogy a híres sportolók egyike sem issza ezt a terméket.

A vitaminokkal dúsított italok olyan fantázianevekkel próbálkoznak a legutóbbi reklámtrend szerint, mint 'Újjászületés', 'Energia'. A Vitamin Water antimarketingje a 'Feljavított víz' szlogenre épült az USA-ban. A furcsa reklámötletnek köszönhetően Bickoff 1998-ban létrejött Energy Brands cége 200 százalékos bevétel-növekedést ért el tavaly, a Vitamin Water pedig 150 millió dollárt hozott egy év alatt. Az üdítő antimarketingre épülő reklámkampányára az amerikai piacon 10 millió dollárt fordítottak.

A kampány során kihagyták a megszokott, 'ettől az italtól népszerű/szexi/sportos leszel' fordulatokat. Emellett a Vitamin Watert hangsúlyozottan nem isszák sikeres sportolók vagy sztárok.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!