A Mecca-, hasonlóan a Zamzam- vagy Qibla Colához az arab lakosság számára készül világszerte, és az amerikai kólákkal szemben kívántak a gyártók alternatívát kínálni, a piaci adatok szerint sikerrel. Eddig azonban ezeket a termékeket a muzulmán országok mellett csak néhány olyan államban kínálták (mint például Franciaország), ahol jelentős számban élnek az arabok.
Az izraeli bemutatkozás sikerét erősítheti, hogy a cég a nyeresége 10 százalékát palesztin gyerekek számára ajánlja fel - idézte a Haaretz című napilapot a Reuters. A 2002-ben alapított cég francia állampolgárságú vezetője a piacra lépés kapcsán azt hangsúlyozta, hogy az izraeliekkel nincs semmiféle problémája, ugyanakkor az üzleti nyereséget szeretné a palesztin emberek javára fordítani.
(Menedzsment Fórum)
Kapcsolódó anyagok
De ki a célközönség?
Arab kóla debütál Izraelben
Az egyik leghíresebb nyugat-ellenes üdítőitalt, a Mecca-Colát a jövőben Izraelben is forgalmazni kívánják a gyártói. Az ideológiai reklámkampány célkeresztjében a palesztin kisebbség áll majd.