Howard Millar pénzügyi igazgató csütörtöki közlése szerint csak kis mértékű, szűk határon belül mozgó áremelést hajtanak végre. A társaság arra számít, hogy az üzemanyagköltségek a légitársaság összes kiadásának 38 százalékát teszik majd ki a 2007 márciusáig tartó pénzügyi évben, szemben az idei évi 36 százalékkal.

A növekvő üzemanyagárak problémája általános jelenség az iparágban. Az elmúlt időszakban azonban elsősorban a hagyományos légitársaságok emelték a díjakat. A szektort ismerő elemzők ugyanakkor már a tavalyi év végén előrejelezték, hogy amint kimerül a fapadosok korábban alacsonyabb áron lekötött üzemanyag tartaléka, ők is kénytelenek lesznek az áraikat emelni.
Howard Millar arról is szólt, hogy a Ryanair adózott eredménye várhatóan 295 millió euró lesz a mostani, március 31-én záruló pénzügyi évben.