Kiemelkedően szerepelt az Adidas az idei Cannes-i Nemzetközi Reklámfesztiválon. A cég hirdetéseit a zsűri nyolc Aranyoroszlánnal, két Ezüst, öt Bronz és egy Média Oroszlánnal díjazta.
Két, 'A lehetetlen nem létezik' című kampányhoz kapcsolódó szpot és a Női Futball Világbajnoksághoz készült 'Wake up call' kampány nyerte el az Arany Oroszlán-díjat a film kategóriában. További négy Arany Oroszlánt kapott az 'Impact: The Art of Rugby' kampány a sajtóreklám kategóriában. Arany Oroszlán- és Média Oroszlán-díjat is kapott a sportmárka Japánban felállított élő hirdetőtáblája, a 'Vertical Football'.
Idén a 26 különbözõ termékkategóriában összesen 34 Arany, 38 Ezüst és 60 Bronz Oroszlánt osztottak ki a jelöltek közt . Nem ítélte oda viszont a zsűri a legelőremutatóbb reklámmegoldásnak járó Titán Oroszlán. A legjobb reklámfilm a TBWA hálózat londoni irodája által készített Playstation2 szpotja lett, az év ügynöksége pedig a párizsi TBWA. A szakújságírók a Wieden+Kennedy amszterdami irodájának ítélték az elmúlt év legkiemelkedőbb csapata díjat. A legjobb produkciós cégnek járó Palme d'Or-t pedig a New York-i Hungry Man söpörte be Cannes-ban.
(Menedzsment Fórum)
Aratott az Adidas a Cannes-i Reklámfesztiválon
Kiemelkedően szerepelt az Adidas az idei Cannes-i Nemzetközi Reklámfesztiválon. A cég hirdetéseit a zsűri nyolc Aranyoroszlánnal, két Ezüstoroszlánnal, öt Bronzoroszlánnal és egy Médiaoroszlánnal díjazta.