A hetvenes évek óta használt kék U helyébe lépő új emléma a 'to add vitality to life' jelmondatot szimbolizálja, virágokat, állatokat és csillagokat ábrázolva. Az FMCG óriásvállalat szóvivője útján megerősítette, hogy a vállalat megújítja arculatát, azonban a lehetséges logóváltással kapcsolatban nem közölt részleteket.
A Brandrepublic.com értesülései szerint az Unilever, melynek elnöke, Niall FitzGerald nemrég elhagyta a céget, emelni szeretné a marketing-kommunikációra szánt büdzsét a jövőben, így 2005-ig szeretné, ha a jelenlegi 14 helyett a vállalat kiadásainak 15 százalékát a hirdetési és promóciós költségek adnák, írja a Kreativ Online.
Arculatot vált az Unilever
A céget jelképező kék U betű helyét új corporate embléma váltja fel. Az új logó az Unilever mind az 540 brandjén megjelenik.