A Kelkoo ár-összehasonlító internetes bevásárlási és legjobb ajánlatot kiemelő alkalmazási modellje jól illeszkedik mind a Yahoo! globális kereskedelmi rendszeréhez, mind pedig leányvállalata, az Overture Services által folytatott, a kereső alapfunkcióhoz csatolt marketing szolgáltatáshoz. Az új funkciók megerősítik a Yahoo! legnagyobb és legátfogóbb internetes marketing platformként betöltött szerepét a világpiacon.
A francia Kelkoo a legnagyobb európai elektronikus kereskedelmi platform. Kilenc országban folytatott üzleti tevékenysége az összes európai internet felhasználó 8,74 százalékát fedi le a Nielsen/NetRatings kimutatása szerint.
A Forrester Research felmérése szerint Európában az elektronikus üzenetek küldése után a második legnépszerűbb internetes tevékenység egyes termékek és árucikkek keresése. Szintén a Forrester Research becslése szerint Európában az online kiskereskedelem forgalmi értéke az idei 40 milliárd euró körüli szintről 2009-re 167 milliárd eruóra emelkedik. (MTI)
Kapcsolódó anyagok
Kínába vásároltak
Hitelesebb a Yahoo! mint a Microsoft
Yahoo: jobb, mint a várakozások
Árukereső céget vett a Yahoo!
A Yahoo! megvásárolja Európa egyik vezető internetes ár-összehasonlító és értékesítési portálját a Kelkoo S.A.-t. A száz százalékos tulajdonrész ára néhány kisebb módosítás után 475 millió euró körül lesz.