A Wizz Airnek 2005-ig húsz repülőgépet fog leszállítani az európai repülőgépgyártó konszern, amely az utóbbi időben több más fapados légitársaságtól is nagy megrendeléseket kapott.
A magyar diszkont légitársaság a Debis-Air-Finance nevű lízingtársaságon keresztül tesz majd szert a masinákra, amelyek karbantartását a Lufthansa Technik fogja elvégezni. Az első, 180 üléses gépet a cég menedzsmentje már át is vette a napokban zajló berlini légiipari kiállításon, az ILA-n, értesült a Die Welt.
Mint azt a Menedzsment Fórum korábban megírta, [ajanlo=64][igazitas=left/] a magyar fapados június végétől hét városba - Londonba, Barcelonába, Athénba, Rómába, Párizsba, Prágába és Katowicébe - indít járatokat Budapestről, a London és Katovice közötti vonal pedig már május 19-től beindul. A cég hat repülőgéppel kezd és év végéig további hárommal bővíti flottáját, majd pedig évente tíz új Airbus 180-ast állít forgalomba. A húsz gépet 2005 végéig szállítja le az európai konszern.
A magyar vállalat ebben az évben összesen 10 millió helyet kínál majd fel járatain, és ilyen szempontból Kelet-Európa legnagyobb diszkont légitársaságává kíván válni, számol be a Die Welt.
Az Airbus legújabb vevője egyébként a Spirit Airline nevű amerikai légitársaság, amely tizenegy A 319-es és négy A 321-es gépet vásárol, illetve huszonnégy A 320-ast lízingel tőle.
(Menedzsment Fórum)
Átadták az első Airbust a magyar fapadosnak
A Wizz Airnek 2005-ig húsz repülőgépet fog leszállítani az európai repülőgépgyártó konszern, amely az utóbbi időben több más fapados légitársaságtól is nagy megrendeléseket kapott.