2p

A Wizz Airnek 2005-ig húsz repülőgépet fog leszállítani az európai repülőgépgyártó konszern, amely az utóbbi időben több más fapados légitársaságtól is nagy megrendeléseket kapott.

A Wizz Airnek 2005-ig húsz repülőgépet fog leszállítani az európai repülőgépgyártó konszern, amely az utóbbi időben több más fapados légitársaságtól is nagy megrendeléseket kapott.

A magyar diszkont légitársaság a Debis-Air-Finance nevű lízingtársaságon keresztül tesz majd szert a masinákra, amelyek karbantartását a Lufthansa Technik fogja elvégezni. Az első, 180 üléses gépet a cég menedzsmentje már át is vette a napokban zajló berlini légiipari kiállításon, az ILA-n, értesült a Die Welt.

Mint azt a Menedzsment Fórum korábban megírta, [ajanlo=64][igazitas=left/] a magyar fapados június végétől hét városba - Londonba, Barcelonába, Athénba, Rómába, Párizsba, Prágába és Katowicébe - indít járatokat Budapestről, a London és Katovice közötti vonal pedig már május 19-től beindul. A cég hat repülőgéppel kezd és év végéig további hárommal bővíti flottáját, majd pedig évente tíz új Airbus 180-ast állít forgalomba. A húsz gépet 2005 végéig szállítja le az európai konszern.
A magyar vállalat ebben az évben összesen 10 millió helyet kínál majd fel járatain, és ilyen szempontból Kelet-Európa legnagyobb diszkont légitársaságává kíván válni, számol be a Die Welt.

Az Airbus legújabb vevője egyébként a Spirit Airline nevű amerikai légitársaság, amely tizenegy A 319-es és négy A 321-es gépet vásárol, illetve huszonnégy A 320-ast lízingel tőle.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!