Az előfizetéses szolgáltatás valójában egy portál, amely három aloldalból áll. Az egyiket a szolgáltatást megrendelő cég adminisztrátora használja, a másik kettőt pedig a cég viszonteladó partnerei, illetve vásárlói.
A Partner Marketing Portal lehetővé teszi, hogy az olyan cégek, mint például a Microsoft, tárolni tudják a termékeket ismertető ppt prezentációikat, amely aztán lehetővé teszi a viszonteladók számára, hogy azokat felhasználják a vásárlóknak tartott bemutató szemináriumok során. Lehetőség van emellett a meghívó levelek, formanyomtatványok és egyéb DM küldemények megosztására is. A viszonteladók hozzáférhetnek a portálhoz tartozó partner oldalhoz, ahol a cég által kiadott anyagokat testre szabhatják, például beszúrhatják a saját logójukat, illetve az általuk elkészített prezentációkat is feltölthetik a rendszerbe.
A Partner Marketing Portal nemrégiben indult el hivatalosan, s máris felkeltette az Intel of Canada és a Microsoft Canada figyelmét, írja a Médiainfo az IT Business Canada cikke nyomán.
Automatizálja a DM kampányokat az új program
Egy kanadai cég olyan webes eszközt fejlesztett ki, amely direkt marketing kampányok és különféle események automatikus megszervezését teszi lehetővé.