1p

Idén januártól megújult a Meglepetés magazin kommunikációja, ennek keretében új televíziós szpot és sajtóhirdetés készült. A kiadó Sanoma 2003. év végén tenderen választotta ki a győztes Edisont.

A kampány alapgondolata a 'Ha van pár perce...', mely kifejezi a magazin vállalt és hangsúlyozott USP-jét: A mai magazinolvasási szokásokra igen jellemző, hogy az olvasók a napi teendőik közben egy-egy rövid időre többször kézbe veszik a lapot.
A Kiadó az új kreatív koncepcióval a lapról az eddigiekben kialakult benyomást szeretné megváltoztatni, azaz a 'nőies rejtvény és nyereményújság' fogyasztói percepciót a 'női lap rejtvényekkel és sok nyereménnyel' irányba mozgatni. (btl.hu)



LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!