2p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A teljes reklámköltés 45 százalékára fog emelkedni az online marketing költség az amerikai IT cégeknél a következő évben, derül ki egy most publikált felmérésből.

A teljes reklámköltés 45 százalékára fog emelkedni az online marketing költség az amerikai IT cégeknél a következő évben, derül ki egy most közzétett felmérésből.

A 2004 IT Marketing Trends Study eredményei azt mutatják, az informatikai vállalatok költségvetésük 16 százalékát fogják online marketingre költeni, szemben az eddigi 14 százalékkal. A kutatás szerint, amely a bostoni Bitpipe Inc. és a Sam Whitmore's Media Survey összefogásával készült a vállalatok 73 százaléka fog jövőre valamilyen webes szolgáltatást igénybe venni, míg 2003-ban ez az arány 55 százalék volt.

A felmérés szerint az eddigi 44 százalék helyett 60 százalék szándékozik internetes hírlevelet mint marketingeszközt alkalmazni a következő évben. A kutatásból az is kiderült, hogy az e-mail promóció a legnépszerűbb és legdinamikusabban fejlődő online reklám típus.

Az offline marketing eszközökre fordított reklámkiadások a várakozások szerint 59 százalékról 56 százalékra csökkennek 2004-ben. Ebben az évben kiadásaiknak 43 százalékát fordították a kutatásba bevont IT cégek DM-levelekre és telemarketingre, és 16 százalékát sajtóreklámokra.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!