A teljes reklámköltés 45 százalékára fog emelkedni az online marketing költség az amerikai IT cégeknél a következő évben, derül ki egy most közzétett felmérésből.
A 2004 IT Marketing Trends Study eredményei azt mutatják, az informatikai vállalatok költségvetésük 16 százalékát fogják online marketingre költeni, szemben az eddigi 14 százalékkal. A kutatás szerint, amely a bostoni Bitpipe Inc. és a Sam Whitmore's Media Survey összefogásával készült a vállalatok 73 százaléka fog jövőre valamilyen webes szolgáltatást igénybe venni, míg 2003-ban ez az arány 55 százalék volt.
A felmérés szerint az eddigi 44 százalék helyett 60 százalék szándékozik internetes hírlevelet mint marketingeszközt alkalmazni a következő évben. A kutatásból az is kiderült, hogy az e-mail promóció a legnépszerűbb és legdinamikusabban fejlődő online reklám típus.
Az offline marketing eszközökre fordított reklámkiadások a várakozások szerint 59 százalékról 56 százalékra csökkennek 2004-ben. Ebben az évben kiadásaiknak 43 százalékát fordították a kutatásba bevont IT cégek DM-levelekre és telemarketingre, és 16 százalékát sajtóreklámokra.
Az IT cégek az online marketing felé fordulnak
A teljes reklámköltés 45 százalékára fog emelkedni az online marketing költség az amerikai IT cégeknél a következő évben, derül ki egy most publikált felmérésből.