1p

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

A Pfizer gyógyszerészeti vállalat májusban dönt legsikeresebb terméke marketingkampányának megbízatásáról, írja az Adweek.

A Pfizer gyógyszerészeti vállalat májusban dönt legsikeresebb terméke marketingkampányának megbízatásáról.

A szerződésért a legnagyobb ügynökségek versengenek. AWPP-hez tartozó Ogilvy & Mather a héten mutatta be a tervezetét a Viagra kampányára. Ez az ötödik cég, mely tárgyalásokat folytat a gyártó Pfizer céggel, és további prezentációk pedig a jövő héten zajlanak: a McCann Erickson és a Berlin Cameron/Red Cell is a megbízatásra pályázók között van. 2003-ban a gyógyszeróriás 110 millió dollárt költött a Viagra marketingjére csak az Egyesült Államokban.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!