Megjelentette a Reader's Digest Európai Megbízható Márkák című felmérését, mely 30 termékkategóriában vizsgálja az egyes országok fogyasztóinak legkedveltebb, legmegbízhatóbbnak tartott brandjeit.
Az európai rangsort a Nokia vezeti: ez az egyetlen márka, amely az elmúlt 4 évben folyamatosan az első helyen van az olvasók bizalmi ranglistáján mind a 14 országban. Emellett a Nivea, a Visa, a Canon és a Coca-Cola azok a márkák, melyeket megbízhatónak tartanak az európai fogyasztók.
Magyarországon a legmegbízhatóbbnak tartott médiaszereplő az RTL Klub és a Sláger Rádió. Az autómárkák között az Opelben, a háztartási gépeknél a Whirlpool, a számítógépek terén az IBM, a fényképezőgép esetén a Canon márkát említik meg a megkérdezettek. A bankok közt az OTP a legmegbízhatóbb a fogyasztók szerint, a szórakoztató berendezések közül a Sony, a kávémárkák közül pedig az Omnia emelkedik ki.
Az üdítők és ásványvizek kategóriájában a Coca-Cola három európai országban, köztük Nagy-Britanniában végzett első helyen. A fennmaradó 11 országban helyi üdítőital vagy ásványvíz nyert, Magyarországon a vezető márka a kategóriában a Theodora lett. Negyedik éve a Westel a hazai olvasók bizalmát leginkább élvező mobilszolgáltató, míg a biztosítók közül az Allianz a legkedveltebb.
A Volkswagen idén első lett az autómárkák kategóriájában Belgiumban, Ausztriában, Németországban és Svájcban is, utolérve ezzel a Mercedest, mely szintén 4 országban végzett a vezető helyen. A Reader's Digest magyar olvasói már negyedik éve az Opelre szavaznak, a hollandokkal együtt.
Az olvasók az egyes márkákat egy egytől-ötig terjedő skálán négy kritérium (minőség, ár, termékimázs, a fogyasztói igények szem előtt tartása) szerint valamint és a vásárlási hajlandóság alapján osztályozhatták. Az Ausztria, Belgium, Csehország, Finnország, Franciaország, Hollandia, Lengyelország, Magyarország, Nagy Britannia, Németország, Oroszország, Portugália, Spanyolország, Svájc fogyasztóinak véleményére épül.
Az RTL Klubban és a Westelben bíznak legjobban a magyarok
Megjelentette a Readers Digest Európai Megbízható Márkák című felmérését, mely 30 termékkategóriában vizsgálja az egyes országok fogyasztóinak legkedveltebb, legmegbízhatóbbnak tartott brandjeit.