A konszolidáció évei után a Siemens újból terjeszkedni kíván az amerikai piacon. George Nolen, az amerikai részleg új vezére szerint különösen [ajanlo=65][igazitas=left/] a nagy nyereséget ígérő szolgáltatás üzletágban rejlő lehetőségeket fogják a jövőben az eddigieknél jobban megragadni.
Ezek szerint minden termékhez egy szolgáltatás-csomagot is hozzárendelnek majd, s a kettőt együtt értékesítik. Emellett a jövőben ismertebbé kívánják tenni a Siemens márkanevet az amerikai piacon, mondta el a SiemensWeltnek az év elején kinevezett vezető.
Bár a német cég az elmúlt tíz évben jelentősen növelte az USA piacán lebonyolított forgalmát, az azonban még mindig alulreprezentált a vállalati stratégiában. Ezek szerint az elmúlt üzleti évben a bevételek 21 százaléka származott az amerikai piacról.
(Menedzsment Fórum)
Az amerikai piacon terjeszkedne a Siemens
A német konszern hatalmas kiaknázatlan lehetőségeket lát az amerikai piacban, és ezért a jövőben az eddiginél több pénzt kíván abba befektetni. Az új irányvonalat a napokban hirdette meg a cég amerikai részlegének új vezetője.