1p

A német konszern hatalmas kiaknázatlan lehetőségeket lát az amerikai piacban, és ezért a jövőben az eddiginél több pénzt kíván abba befektetni. Az új irányvonalat a napokban hirdette meg a cég amerikai részlegének új vezetője.

A konszolidáció évei után a Siemens újból terjeszkedni kíván az amerikai piacon. George Nolen, az amerikai részleg új vezére szerint különösen [ajanlo=65][igazitas=left/] a nagy nyereséget ígérő szolgáltatás üzletágban rejlő lehetőségeket fogják a jövőben az eddigieknél jobban megragadni.

Ezek szerint minden termékhez egy szolgáltatás-csomagot is hozzárendelnek majd, s a kettőt együtt értékesítik. Emellett a jövőben ismertebbé kívánják tenni a Siemens márkanevet az amerikai piacon, mondta el a SiemensWeltnek az év elején kinevezett vezető.

Bár a német cég az elmúlt tíz évben jelentősen növelte az USA piacán lebonyolított forgalmát, az azonban még mindig alulreprezentált a vállalati stratégiában. Ezek szerint az elmúlt üzleti évben a bevételek 21 százaléka származott az amerikai piacról.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!