2p

Több mint háromszor annyian szeretnek az amerikaiak közül online vásárolni, mint amennyien személyesen. Jobbnak tartják ugyanis a virtuális térben nyújtott szolgáltatásokat, derül ki egy iparági elemzésből.

A hagyományos módon, az üzleteket járva vásárlók mindössze 16 százaléka volt maximálisan elégedett a legutóbb kapott szolgáltatással, míg 51 százalékuk egyszerűen csak kielégítőnek nevezte azt, idézi a CNN Money az Országos Kereskedelmi Alapítvány (NRF) és az American Express közös felmérését.
[ajanlo=84][igazitas=left/]
Ezzel szemben az online áruházakban vásárlók 44 százalékának a legutóbbi vásárlás átlagon felüli megelégedéssel szolgált, további 45 százalék pedig megfelelőnek találta a kiszolgálást.
A felmérésben a válaszadók 99 százaléka tartotta fontosnak az ügyfélszolgálatot, amikor úgy dönt, hogy vásárol valamit.

"Sok kereskedő mostanában fedezi fel, hogy nagyobb hangsúlyt kell fektetnie az ügyfélszolgálatra, de a vásárlók véleményéből kiderült, hogy még ennél is többet kell tenniük” – mondta John Theiss, az American Express kiskereskedelmi szektorral foglalkozó elnökhelyettese. "Ez a tanulmány jónéhány olyan területet megnevez, amelyet ha a kereskedők fejlesztenek, nagy hatással lehet a vásárlókra.”

A felmérés szerint a hagyományos üzletek esetében az alkalmazottak, valamint a környezet a leginkább meghatározó az ügyfél elégedettsége szempontjából. Az internetes vásárlás esetén viszont a biztonság és az időben történő szállítás tartozik a legfontosabb kérdések közé.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!