2p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Egy most publikált felmérés szerint az internethez és az informatikához kapcsolódó márkákat érezik magukhoz leginkább közelállóknak.

Egy most publikált felmérés szerint az internethez és az informatikához kapcsolódó márkákat - eBay, Dell, Google - érezik magukhoz leginkább közelállóknak.

Az Euro RSCG által készített kutatás szerint a leggyorsabban fejlődő márkák a legvonzóbbak is az emberek számára. A Brand Momentum Survey nevet viselő felmérés több, mint ötszáz brandet vizsgált, és a klasszikus márkák visszaesését állapította meg.

A tíz legnépszerűbb brandnek a következők bizonyultak

1. eBay
2. Dell
3. Google
4. Verizon
5. Wal-Mart
6. Subway
7. FedEx
8. Yahoo!
9. Sony
10. Home Depot

A kutatás vezetője szerint figyeelemre méltó, hogyan tört előre az eBay. A piacra csupán néhány éve lépett márkák erősödése, mint amilyen a három vezető, figyelmeztető lehet a hagyományos brandek tulajdonosainak, akik közül többeknek át kell értékelniük márkázási stratégiájukat, ha nem akarják a fogyasztók bizalmát véglegesen elveszíteni.

A legnagyobb vesztesek
1. Kmart
2. Sega
3. Bridgestone/Firestone
4. United Airlines
5. Nintendo
6. Tie between Barbie and Little Caesars
7. AOL
8. American Airlines
9. Delta Airlines


Kapcsolódó anyagok
A Nokia, a Sony és a Coca-Cola a fiatalok kedvenc márkái
A Ferrari volt a legtöbbet keresett márka
107 milliárdot ér a legerősebb márka

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!