Egy most publikált felmérés szerint az internethez és az informatikához kapcsolódó márkákat - eBay, Dell, Google - érezik magukhoz leginkább közelállóknak.
Az Euro RSCG által készített kutatás szerint a leggyorsabban fejlődő márkák a legvonzóbbak is az emberek számára. A Brand Momentum Survey nevet viselő felmérés több, mint ötszáz brandet vizsgált, és a klasszikus márkák visszaesését állapította meg.
A tíz legnépszerűbb brandnek a következők bizonyultak
2. Dell
3. Google
4. Verizon
5. Wal-Mart
6. Subway
7. FedEx
8. Yahoo!
9. Sony
10. Home Depot
A kutatás vezetője szerint figyeelemre méltó, hogyan tört előre az eBay. A piacra csupán néhány éve lépett márkák erősödése, mint amilyen a három vezető, figyelmeztető lehet a hagyományos brandek tulajdonosainak, akik közül többeknek át kell értékelniük márkázási stratégiájukat, ha nem akarják a fogyasztók bizalmát véglegesen elveszíteni.
A legnagyobb vesztesek2. Sega
3. Bridgestone/Firestone
4. United Airlines
5. Nintendo
6. Tie between Barbie and Little Caesars
7. AOL
8. American Airlines
9. Delta Airlines
Kapcsolódó anyagok
A Nokia, a Sony és a Coca-Cola a fiatalok kedvenc márkái
A Ferrari volt a legtöbbet keresett márka
107 milliárdot ér a legerősebb márka