Az egészséges életmód és táplálkozás fénykorában a Kraft a B-M segítségével igyekszik megreformálni csokoládémárkái - többek közt a Toblerone - arculatát, olvasható a PR Week szaklapban. A kampány elindítása összefügg azzal, hogy a világ második legnagyobb élelmiszergyártója kénytelen kivédeni a vádakat, miszerint termékei közrejátszanak a kóros elhízás jelenségének tömegméretűvé válásában.
A B-M kampánya Európa, Észak-Amerika és Latin-Amerika 23 országára terjed ki, ezen belül is kiemelten kezeli az ügynökség a brit, az amerikai, a német, francia és brazil piacot. A reklámhadjárat során elsősorban azt hangoztatják, hogy a Kraft édességei, mint például a Toblerone és a Terry's csökkentett zsír- és cukortartalommal kerülnek piacra.
A konkurens Cadbury nem próbálkozik azzal, hogy a fitnesz-életmód elemévé tegye a csokievést. A brit édességgyártó egyszerűen a termék és a jó hangulat - amúgy orvosilag is alátámasztott - összefüggésére mutat rá reklámjaiban, fő szlogenje, a 'Your hapiness loves Cadbury' azaz 'A jókedved imádja a Cadburyt' is erre utal.
(Menedzsment Fórum)
Az egészséges csokoládéra koncentrál a Kraft
A Kraft Foods a Burson-Marsteller ügynökséget bízta meg, hogy a csokoládé egészséges voltát állítsa új kampányának középpontjába.