2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Kraft Foods a Burson-Marsteller ügynökséget bízta meg, hogy a csokoládé egészséges voltát állítsa új kampányának középpontjába.

Az egészséges életmód és táplálkozás fénykorában a Kraft a B-M segítségével igyekszik megreformálni csokoládémárkái - többek közt a Toblerone - arculatát, olvasható a PR Week szaklapban. A kampány elindítása összefügg azzal, hogy a világ második legnagyobb élelmiszergyártója kénytelen kivédeni a vádakat, miszerint termékei közrejátszanak a kóros elhízás jelenségének tömegméretűvé válásában.

A B-M kampánya Európa, Észak-Amerika és Latin-Amerika 23 országára terjed ki, ezen belül is kiemelten kezeli az ügynökség a brit, az amerikai, a német, francia és brazil piacot. A reklámhadjárat során elsősorban azt hangoztatják, hogy a Kraft édességei, mint például a Toblerone és a Terry's csökkentett zsír- és cukortartalommal kerülnek piacra.

A konkurens Cadbury nem próbálkozik azzal, hogy a fitnesz-életmód elemévé tegye a csokievést. A brit édességgyártó egyszerűen a termék és a jó hangulat - amúgy orvosilag is alátámasztott - összefüggésére mutat rá reklámjaiban, fő szlogenje, a 'Your hapiness loves Cadbury' azaz 'A jókedved imádja a Cadburyt' is erre utal.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!