1p

Kétszer annyit költöttek az online áruházakban az idén az amerikai vásárlók, mint egy évvel korábban.

Másfélszer annyit költöttek az online áruházakban az idén az amerikai vásárlók, mint egy évvel korábban.

A tavalyi 126 millió dollárról 188 millióra emelkedett az interneten keresztül lebonyolított vásárlások értéke, derül ki a comScore Network kutatásából.

Legnagyobb mértékben az ékszer és óra kategóriában emelkedett az online költés értéke. Míg tavaly 31 millió dollárt költöttek az internetezők ilyen jellegű ajándékokra, ebben az évben 50 millió dollárt. A legtöbbet továbbra is virágra és ajándékokra költötték az amerikai fogyasztók, a 2003-as 58 millió dollár helyett 2004-ben 91 millió dollárt. A teljes online költés értéke az ünnepet megelőző tíz napban 49 százalékkal emelkedett meg.

A legtöbbet a 18-24 éves korosztály költött idén az internetes áruházakban, kétszer annyit, mint a 25-34 év köztiek.
Az ajándékvásárlás és üdvözlőlap-rendelés terén a három vezető site - az American Greetings, a Hallmark és a 1-800-Flowers - a teljes forgalom mintegy 72 százalékát bonyolította le.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!