Hasonlóan a bizalmas információkat tartalmazó küldemények esetén is az elektronikus továbbítást preferálják, például a bankszámla kivonatok, pénzügyi jelentések és kutatások esetén. Az International Communications Research felmérése szerint 1999 óta folyamatosan erősíti pozícióját az elektronikus levelezés.
A magánhasználat során nincs ilyen fokú bizalom. Hiába nőtt 1999 óta 34 százalékról 66 százalékra az ineternet-eléréssel rendelkezők aránya, az átlag amerikai továbbra is a hagyományos leveleket preferálja. A magánfelhasználók esetében ugyanis a kétharmaduk nyilatkozott a nyomatatott levelek javára.
Ami a marketing megoldásokat illeti a levél, az email és a telemarketing közül az emberek 60 százaléka a telemarketinget tartotta leginkább elfogadhatónak.
Az email a kedvenc üzleti kommunikációs csatorna
Az üzleti felhasználók leginkább emialen szeretnek dokumentumokat, termékleírásokat, hirdetményeket, ajánlatokat fogadni.