1p

Az online terjesztett esettanulmányok a menedzserek 68 százalékát késztetik arra, hogy kapcsolatba lépjenek az azokat nyújtó kereskedőkkel, derül ki az eMarketer tanulmányából.

Legtöbb esetben, 76,8 százalékban azért készíttetnek esettanulmányokat az IT-vezetők, hogy ezáltal a piaci trendekkel tisztában legyenek. A tanulmányok 69,2 százalékban azért készülnek, hogy előzetesen megismerkedjenek a jövőbeli trendekkel a cégek. Az új technikai alkalmazások hatásának tanulmányozása céljából készítenek 58,4 százalékában elemzéseket a piaci szereplők. A kereskedők minősítését célozza az IT témájú tanulmányok készítése az esetek 33,3 százalékában.

Az információ-technológiai jellegű esettanulmányok az eMarketerben közölt cikk szerint a legfontosabb információforrások az amerikai IT-vezetőknek.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!