Legtöbb esetben, 76,8 százalékban azért készíttetnek esettanulmányokat az IT-vezetők, hogy ezáltal a piaci trendekkel tisztában legyenek. A tanulmányok 69,2 százalékban azért készülnek, hogy előzetesen megismerkedjenek a jövőbeli trendekkel a cégek. Az új technikai alkalmazások hatásának tanulmányozása céljából készítenek 58,4 százalékában elemzéseket a piaci szereplők. A kereskedők minősítését célozza az IT témájú tanulmányok készítése az esetek 33,3 százalékában.
Az információ-technológiai jellegű esettanulmányok az eMarketerben közölt cikk szerint a legfontosabb információforrások az amerikai IT-vezetőknek.
Az esettanulmányok felhasználása az IT cégeknél
Az online terjesztett esettanulmányok a menedzserek 68 százalékát késztetik arra, hogy kapcsolatba lépjenek az azokat nyújtó kereskedőkkel, derül ki az eMarketer tanulmányából.