A Peugeot és a Citroen nagy profitot jelentő megbízásának megszerzése számít a legnagyobb fogásnak ebben az évben a brit reklámügynökségek számára.
A két brand tulajdonosa, a PSA nyilvánosságra hozta, hogy a cég imázsába illeszkedő új médiamegjelenést 2004 nyarára tervezi, mely lázba hozta a reklámpiac szereplőit, írja a MediaWeek. A Nielsen Media Research szerint a PSA tavalyi reklámköltése elérte a 75 millió fontot az Egyesült Királyságban, ebből 47 millió fontot költöttek televíziós reklámokra, és 17 millió fontot a sajtóban való megjelenésre.
2001-ig a Carat Group volt a Peugeot és a Citroen gyártójának médiapartnere, ezt követően három éven keresztül az OMD UK készítette a cég marketingkampányait. Most úgy tűnik, a Carat Groupnak van a legnagyobb esélye a Renault-kampányokra, esetleg az ügynökséghez közelálló BBJ szerezheti meg a PSA a megbízást.
(Menedzsment Fórum)
Az év nagy üzlete a Renault és a Citroen kampánya
A Peugeot és a Citroen nagy profitot jelentő megbízásának megszerzése lehet a legnagyobb fogás ebben az évben a brit reklámügynökségek számára.