1p

A Peugeot és a Citroen nagy profitot jelentő megbízásának megszerzése lehet a legnagyobb fogás ebben az évben a brit reklámügynökségek számára.

A Peugeot és a Citroen nagy profitot jelentő megbízásának megszerzése számít a legnagyobb fogásnak ebben az évben a brit reklámügynökségek számára.

A két brand tulajdonosa, a PSA nyilvánosságra hozta, hogy a cég imázsába illeszkedő új médiamegjelenést 2004 nyarára tervezi, mely lázba hozta a reklámpiac szereplőit, írja a MediaWeek. A Nielsen Media Research szerint a PSA tavalyi reklámköltése elérte a 75 millió fontot az Egyesült Királyságban, ebből 47 millió fontot költöttek televíziós reklámokra, és 17 millió fontot a sajtóban való megjelenésre.

2001-ig a Carat Group volt a Peugeot és a Citroen gyártójának médiapartnere, ezt követően három éven keresztül az OMD UK készítette a cég marketingkampányait. Most úgy tűnik, a Carat Groupnak van a legnagyobb esélye a Renault-kampányokra, esetleg az ügynökséghez közelálló BBJ szerezheti meg a PSA a megbízást.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!