Az Apple iPod reklámja nyerheti meg a Grand Prix fődíjat a rangos reklámfesztiválon, állítja az Advertising Age szakértője.
A hétfőn kezdődött Cannes Lions Reklámfesztiválon a Leo Burnett ügynökség gondozásában készült Hip Hop szpot a legjobb ötven reklámszpot között van. A sárga-fekete színvilágú, a Black Eyed Peas zenéjére épülő reklám nagyban hozzájárult az iPod elsöprő sikeréhez.
Az Apple mp3 lejátszója körül kialakult mániát jelzi egyébként, hogy a Volkswagen után a BMW is az Apple partnere lett: júliustól a cég autóihoz specializált iPodok kerülnek forgalomba.
Emellett az Advertising Age kritikusa, Bob Garfield szerint esélyes a legjobb reklámfilm címére egy brit szervezet segélyhívó számát hirdető szpot is, mely a Honda Fogaskerék című reklámjára épül.
Az Advertising Age szakírója kiemeli, hogy a Leo Burnett listáján szereplő 50 reklámfilmből 15 összehasonlító termékelőnyt hangsúlyoz ki, hét hirdetés pedig az USP-re, a termék által kínált egyedi előnyökre épít.
(Menedzsment Fórum)
Az iPod reklámja nyerhet Cannesben
Az Apple iPod reklámja nyerheti meg a Grand Prix fődíjat a rangos reklámfesztiválon, állítja az Advertising Age szakértője.