1p

Mire készülhet a kormány?
Meg lehet még menteni az idei évet az ezer sebből vérző gazdaságban?

Online Klasszis Klub élőben Győrffy Dórával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a közgazdászt, egyetemi tanárt!

2025. július 16. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az Apple iPod reklámja nyerheti meg a Grand Prix fődíjat a rangos reklámfesztiválon, állítja az Advertising Age szakértője.

Az Apple iPod reklámja nyerheti meg a Grand Prix fődíjat a rangos reklámfesztiválon, állítja az Advertising Age szakértője.

A hétfőn kezdődött Cannes Lions Reklámfesztiválon a Leo Burnett ügynökség gondozásában készült Hip Hop szpot a legjobb ötven reklámszpot között van. A sárga-fekete színvilágú, a Black Eyed Peas zenéjére épülő reklám nagyban hozzájárult az iPod elsöprő sikeréhez.

Az Apple mp3 lejátszója körül kialakult mániát jelzi egyébként, hogy a Volkswagen után a BMW is az Apple partnere lett: júliustól a cég autóihoz specializált iPodok kerülnek forgalomba.

Emellett az Advertising Age kritikusa, Bob Garfield szerint esélyes a legjobb reklámfilm címére egy brit szervezet segélyhívó számát hirdető szpot is, mely a Honda Fogaskerék című reklámjára épül.

Az Advertising Age szakírója kiemeli, hogy a Leo Burnett listáján szereplő 50 reklámfilmből 15 összehasonlító termékelőnyt hangsúlyoz ki, hét hirdetés pedig az USP-re, a termék által kínált egyedi előnyökre épít.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!