Mellette mind több a mozivásznakról és a képernyőkről ismert sztár kap felkérést a különböző parfümmárkák népszerűsítésére.
A dél-afrikai színésznő a Dior J'adore illatszerét fogja hirdetni. A Christian Dior szóvivője a sztárral kötött szerződés részleteiről nem számolt be, amerikai lapok értesülése szerint Theron a következő három évben a kozmetikai cégtől 3 és 5 millió dollár közötti összegre számíthat.
Nem Charlize Theron az egyelen ismert színésznő, aki az arcát adja mostanában hirdetésekhez. Nicole Kidman a CNN beszámolója szerint szintén több millió dollárért vállalta el a Chanel legendás márkájának, a No. 5-nak a népszerűsítését. Egy másik Oscar-díjas, Hilary Swank is a közelmúltban állapodott meg a Calvin Kleinnal. A tavasszal pedig a Szex és New York sztárja, Sarah Jessica Parker szerepelt a Lux reklámokban.
(Menedzsment Fórum)
Kapcsolódó anyagok
Televíziós sztárral reklámoz a Gap
2004-re is Halle Berryvel szerződik a Revlon
Az idei Oscar-díjas lesz a Dior új arca
Az ismert színésznők egyre kelendőbbek a divatcégek körében. Charlize Theron, aki a legjobb női színésznek járó elismerést kapta az idei Oscar kiosztásakor, a Christian Dior cég legkelendőbb parfümének lesz a jövőben az arca.