2p

A nyáron két német autógyár is elkezdi kiépíteni értékesítési hálózatát Indiában. Az Audi és a Porsche elsősorban a luxusautók piacán szeretné növelni eladásait az ázsiai országban.

A Porsche már júniusban megkezdi saját értékesítési hálózatának kiépítését, és importőrei révén Új-Delhiben, illetve Mumbaiban (régi nevén Bombay) nyit majd egy üzletet. Az indiai elit a 911-es, a Boxster és a Cayenne modellekből válogathat majd.
A cég az üzleti év végéig meg kívánja triplázni eladásait és mintegy kétezer gépkocsit szeretne eladni a térség országaiban. A Porsche szándékának komolyságát jelzi, hogy a vezetés "a jövő egyik fontos piacának" nevezte Indiát, számol be a Der Spiegel.

Az Audi szintén nyáron, júliusban nyit két üzletet Új-Delhiben és Mumbaiban. A német konszern a TT 1.8 T és az Allroad 2.5 TDI modellel várja a vásárlókat, majd később az új A6-ossal is bővíti kínálatát. A vállalat öt év alatt 1000 luxusautót szeretne értékesíteni Indiában, emellett előbb-utóbb minden nagyvárosban képviseletet kíván nyitni.

Bár az évenként ötezer gépkocsit értékesítő indiai luxusautó-piac még relatív kicsi, az a jövőben - Kínához hasonlóan - hatalmas lehetőségekkel kecsegtet.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!