A Porsche már júniusban megkezdi saját értékesítési hálózatának kiépítését, és importőrei révén Új-Delhiben, illetve Mumbaiban (régi nevén Bombay) nyit majd egy üzletet. Az indiai elit a 911-es, a Boxster és a Cayenne modellekből válogathat majd.
A cég az üzleti év végéig meg kívánja triplázni eladásait és mintegy kétezer gépkocsit szeretne eladni a térség országaiban. A Porsche szándékának komolyságát jelzi, hogy a vezetés "a jövő egyik fontos piacának" nevezte Indiát, számol be a Der Spiegel.
Az Audi szintén nyáron, júliusban nyit két üzletet Új-Delhiben és Mumbaiban. A német konszern a TT 1.8 T és az Allroad 2.5 TDI modellel várja a vásárlókat, majd később az új A6-ossal is bővíti kínálatát. A vállalat öt év alatt 1000 luxusautót szeretne értékesíteni Indiában, emellett előbb-utóbb minden nagyvárosban képviseletet kíván nyitni.
Bár az évenként ötezer gépkocsit értékesítő indiai luxusautó-piac még relatív kicsi, az a jövőben - Kínához hasonlóan - hatalmas lehetőségekkel kecsegtet.
(Menedzsment Fórum)
Az indiai elitet veszik célba az Audi és a Porsche luxusmodelljei
A nyáron két német autógyár is elkezdi kiépíteni értékesítési hálózatát Indiában. Az Audi és a Porsche elsősorban a luxusautók piacán szeretné növelni eladásait az ázsiai országban.