1p

Az Initiative kutatási szekciója, a Futures 2004-es évre vonatkozó globális reklámköltési jelentése szerint az olyan események, mint a foci EB vagy az olimpia jelentősen felpörgetik majd a televíziós marketingköltést.

A kutatás szerint a televízió részesedése a nemzetközi reklámbüdzséből várhatóan 3,6 százalékkal 45,9 százalékra nő majd.

Ebben az évben a leggyorsabban növekvő és erősödő médium az internet lesz, elsősorban az egyre növekvő penetráció, az innovatív reklámformák és az egyre inkább elterjedő szélessávú használatnak köszönhetően. A világszintű online költések 2004-ben 19,3 százalékkal nőhetnek, azaz a becsült 9 milliárd dollárral a reklámtortának 2,7 százalékos részesedését realizálhatja, írja a Kreatív Online.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!