Senki sem lehet tökéletes minden vezetési elvben és vezetői jellemzőiben. Ez függ az erősségek és a gyengeségek felismerésétől és a folyamatos jobbítástól. E vonás persze csak éppen egy a sok közül, amelyben a vezetés és a minőség hasonlít egymásra. A meglévő képességek felismerése, a folyamatos jobbítás keresése, mindenki aktív bevonása, az idősebbek fiatalabbaknak adott útmutatása, a fiatalabbak, idősebbek és egyenrangúak közötti megbeszélések a jobbítás módjáról... Mindezek a tevékenységek éppolyan fontosak a vezetés, mint a minőség jobbítása szempontjából. Valóban helyes azt mondani, hogy a vezetés, mint a minőség jobbítása szempontjából. Valóban helyes azt mondani, hogy a vezetés és a minőség szorosan kapcsolódó fogalmak, majdnem lehetetlen az egyik jobbítása a másik nélkül.
A cikk folytatása
Az irányítás múltja és jövője
A vezetői képességet, a szabad emberek irányítását egy kívánt cél eléréséhez - mindig nagyra becsülték. Amióta csak az emberek közti kommunikáció lehetővé vált - az üzleti életben, a katonaságnál és minden vállalkozásban vagy olyan értekezleten, ahol két vagy több ember van jelen - értékelik azt a képességet, hogy valaki hosszú időn át képes sikeresen vezetni másokat.