2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Carat, a világ legnagyobb független médiavásárlója felfele módosította a világ reklámpiacára vonatkozó előrejelzését.

A reklámügynökség szakembereinek prognózisa szerint az idén 5,7 százalékkal bővül átlagosan a világ hirdetési piaca. Valamivel az átlag felett növekedhet az Egyesült Államok reklámpiaca, miközben Európában szolid erősödésre lehet számítani. A legdinamikusabb növekedés az online marketing területén várható - vélik a Carat szakemberei, így az internetes hirdetések a teljes piac három százalékát érik el az év végére.

Az olimpiával kapcsolatos felfokozott reklámpiaci várakozások a Carat szerint nem érződtek. A szakemberek szerint a gazdasági növekedés hatásait kiszűrve, nem volt szignifikáns hatása a sporteseménynek a hirdetések világára. További adatok is alátámasztják a vállalat kijelentését, a cég által vizsgált 46 ország közül mindössze kilenc esetében mértek növekedést az olimpiai játékok idején.

A Carat a jövő évben is az ideihez hasonló mértékű növekedést vár. A 2004-es évben az egyes régiókat tekintve az USA 5,8 százalék, Ázsia 6,2, Európa pedig 4,4 bővülést produkálhat. Jövőre a tengerentúlon 4,8, az öreg kontinensen 4,4, míg Ázsiában 5,8 százalék lehet a reklámpiac erősödése.

(Menedzsment Fórum)

Kapcsolódó anyagok
Egyre optimistább előrejelzések az online reklámköltésről
1,5 milliárd dollárral dobja meg a reklámpiacot az olimpia
Újabb optimista reklámpiaci előrejelzések

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!