1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A 2004-es athéni olimpiai játékok egyik fő szponzora az adidas lesz. A sportszergyártó cég rendkívül sikeres, A lehetetlen nem létezik című reklámkampányának második része az olimpiához kötődik.

Hasonlóan a kampány kereskedelmileg rendkívül sikeres és több díjat elnyert első részéhez, a folytatásban is neves sportolók állnak a középpontban, és ezek a szpotok is a múlt és a jelen témájára épülnek. Mindhárom reklámfilmet a 180 Amsterdam kreatív csapata, Richard Bullock és Dean Maryon alkotta meg. A cannes-i Aranyoroszlán díjat ők nyerték el a "Laila", a "Long Run" és a "Stacy" című filmjeikkel.

A 180TBWA ügynökség által készített három, 30 másodperces szpotot, melyek a "Haile", a "Nadia" és a "Jesse" címet viselik, július közepén kerülnek bemutatásra. A speciálisan az athéni rendezvényre készített kampány főszereplői olimpikonok lesznek, a tornász Nadia Comaneci, és a futó Haile Gebrselassie, valamint Jesse Owens.

Az adidas huszonegy ország olimpiai csapatát ruhatárát biztosítja a játékokra, többek közt Kuba, Franciaország, Nagy-Britannia, az USA és Németország sportolói versenyeznek majd adidas öltözékben és felszerelésekkel.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!