Hasonlóan a kampány kereskedelmileg rendkívül sikeres és több díjat elnyert első részéhez, a folytatásban is neves sportolók állnak a középpontban, és ezek a szpotok is a múlt és a jelen témájára épülnek. Mindhárom reklámfilmet a 180 Amsterdam kreatív csapata, Richard Bullock és Dean Maryon alkotta meg. A cannes-i Aranyoroszlán díjat ők nyerték el a "Laila", a "Long Run" és a "Stacy" című filmjeikkel.
A 180TBWA ügynökség által készített három, 30 másodperces szpotot, melyek a "Haile", a "Nadia" és a "Jesse" címet viselik, július közepén kerülnek bemutatásra. A speciálisan az athéni rendezvényre készített kampány főszereplői olimpikonok lesznek, a tornász Nadia Comaneci, és a futó Haile Gebrselassie, valamint Jesse Owens.
Az adidas huszonegy ország olimpiai csapatát ruhatárát biztosítja a játékokra, többek közt Kuba, Franciaország, Nagy-Britannia, az USA és Németország sportolói versenyeznek majd adidas öltözékben és felszerelésekkel.
(Menedzsment Fórum)
Az olimpiához kötődik az Adidas-kampány folytatása
A 2004-es athéni olimpiai játékok egyik fő szponzora az adidas lesz. A sportszergyártó cég rendkívül sikeres, A lehetetlen nem létezik című reklámkampányának második része az olimpiához kötődik.