Az athéni olimpiai stadion közvetlen közelében piros és sárga plakáton hirdeti magát egy telekom társaság, írja a Reuters. A reklám szlogenjének sajátossága, hogy csak a kínai írásjeleket értők olvashatják el.
A feliratot megfejtők megérthetik a sajátos gerilla reklám üzenetét: 'Üdvözlünk a rajtaütés-szerű marketing világában! Átélheted az olimpiai győzelem dicsőségét, anélkül, hogy egy centet kellene fizetned'.
Az ilyen típusú marketingeszköz ereje a figyelemfelkeltésben, a meglepetésben rejlik. A meg nem nevezett telekom válllalat reklámja az olimpia közönségvonzó hatását használja ki, hogy magára vonja a figyelmet.
A sportesemények mindig is vonzották a hirdetőket. Az egyik leghíresebb, sporthoz kötődő marketingesemény során Párizsban, a futball-világbajnokság alatt a Nike tematikus parkot alakított ki, melyben a brazil válogatott szerepelt mintegy félmillió látogató előtt.
Az olimpián is megjelent a gerilla reklám
At athéni olimpiai stadion közvetlen közelében piros és sárga plakáton hirdeti magát egy telekom társaság, írja a Reuters. A reklám szlogenjének sajátossága, hogy csak a kínai írásjeleket értők olvashatják el.