1p

Mire készülhet a kormány?
Meg lehet még menteni az idei évet az ezer sebből vérző gazdaságban?

Online Klasszis Klub élőben Győrffy Dórával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a közgazdászt, egyetemi tanárt!

2025. július 16. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

At athéni olimpiai stadion közvetlen közelében piros és sárga plakáton hirdeti magát egy telekom társaság, írja a Reuters. A reklám szlogenjének sajátossága, hogy csak a kínai írásjeleket értők olvashatják el.

Az athéni olimpiai stadion közvetlen közelében piros és sárga plakáton hirdeti magát egy telekom társaság, írja a Reuters. A reklám szlogenjének sajátossága, hogy csak a kínai írásjeleket értők olvashatják el.

A feliratot megfejtők megérthetik a sajátos gerilla reklám üzenetét: 'Üdvözlünk a rajtaütés-szerű marketing világában! Átélheted az olimpiai győzelem dicsőségét, anélkül, hogy egy centet kellene fizetned'.

Az ilyen típusú marketingeszköz ereje a figyelemfelkeltésben, a meglepetésben rejlik. A meg nem nevezett telekom válllalat reklámja az olimpia közönségvonzó hatását használja ki, hogy magára vonja a figyelmet.

A sportesemények mindig is vonzották a hirdetőket. Az egyik leghíresebb, sporthoz kötődő marketingesemény során Párizsban, a futball-világbajnokság alatt a Nike tematikus parkot alakított ki, melyben a brazil válogatott szerepelt mintegy félmillió látogató előtt.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!