2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Nem tulajdonítanak túl nagy fontosságot a márkáknak az interneten vásárlók az Online Coop Survey felmérése szerint, melyet az eMarketer ad közre.

A webáruházak látogatóinak válaszaiból az derül ki, nem fog visszatérni az az időszak, mikor a brand elsődleges volt. A 21 online boltot látogató 66 ezer felhasználó megkérdezésével az derült ki, csak a vásárlók 1 százaléka keres konkrét márkát az interneten, 37 százalékuk a minőséget tekinti elsődlegesnek, 26 százalékuk pedig az árat. A kiadás nagysága a minőséghez mérten igen fontos a neten vásárlók számára: a megkérdezettek 68 százaléka nagyon fontosnak tartja, hogy jó árú és egyben igényeinek megfelelő terméket kapjon. E szemponthoz képest eltörpül, mennyire divatos cég állította elő az adott árucikket.

Számos márka neve kötődik az online kereskedelemben is a kifogástalan minőséghez, vagy az alacsony árhoz. A lojalitás azonban korántsem olyan fontos tényező a netes vásárlásnál, mint a hagyományos üzletekben, derül ki az amerikai intézet felméréséből. Amit valóban figyelembe vesznek a netezők, az az ár-érték arány, és a megkérdezettek 71 százaléka úgy látja, a webáruházakban ma fontosabb, hogy jó pénzért jó minőségű terméket kapjanak, mint öt évvel ezelőtt. Az amerikai online boltok látogatóinak több mint fele egyébként úgy véli, az interneten lehet a legkedvezőbb áron vásárolni.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!