"Minden jel arra utal, hogy az internet üzleti szempontból megalapozta jövőjét a hagyományos tömegmédiumok, így a tévé, a rádió és a nyomtatott sajtó mellett" - mondta el a Financial Times Deutschlandnak Burkhard Grassmann, a T-Online elnöke.
A cég nemrég megszerezte a kizárólagos jogot arra, hogy a Bundesliga mérkőzéseiről mobilokra képeket és rövid összefoglalókat küldjön, illetve ezeket az interneten még a televíziós sugárzás előtt közzétegye.
Burkhard nagy reményeket fűz ahhoz, hogy az így megszerzett jogokat más cégeknek megvételre kínálja fel, emellett a reklámokból is jelentős bevételekre számít. Az elnök szerint az üzlet be is indult: a cég az O2-n kívül minden Németországban működő mobilhálózat részére adott már el jogokat.
A fenti üzletág eddig jelentőségében még nem tudta felvenni a versenyt az internet-szolgáltatásban rejlő lehetőségekkel. A tavalyi szezonban a vállalat közel 9 millió ügyfele közül csupán 11 ezer vásárolt Bundesliga-előfizetést.
(Menedzsment Fórum)
Az online-focival kaszálna Németország legnagyobb internet-szolgáltatója
A T-Online busás nyereséget remél attól, hogy megszerezte magának a német bajnoki mérkőzések összefoglalójának mobiltelefonos és internetes értékesítési jogait.