Az amerikai felsővezetők 99 százaléka látogatja munkahelyén az internetes híroldalakat, derül ki a Harris Interactive kutatásából. A megkérdezettek 95 százaléka a világhálón tájékozódik az üzleti világ eseményeiről.
Az interneten megtalálható üzleti híreket, információkat alapvető forrásnak tekintik a nagyvállalati felsővezetők az USA-ban, írja a Wall Street Journal Online cikke nyomán az Advertising Age.
A Harris Interactive felmérése szerint az amerikai felsővezetők 99 százaléka internetezik munkahelyén, és 97 százalék rendelkezik emellett otthoni eléréssel. A megkérdezett amerikai topmenedzserek átlagosan heti 13,4 órát, naponta pedig 2 órát töltenek a világhálón. A leggyakrabban, 95 százalékban üzleti híreket olvasnak az online médiafelületeken. 83 százalékuk rendel az interneten repülőjegyet, 82 százalékuk könyvet, 78 százalékuk pedig szállást is így foglal.
(Menedzsment Fórum)
Az online üzleti híreket olvassák az amerikai vezetők
Az amerikai felsővezetők 99 százaléka látogatja munkahelyén az internetes híroldalakat, derül ki a Harris Interactive kutatásából. A megkérdezettek 95 százaléka a világhálón tájékozódik az üzleti világ eseményeiről.