A Symantec által készített felmérés szerint az idős felhasználók közül nem csak, hogy kevesebben kapnak spameket, de elutasítóbbak is azokkal. Míg a 18-64 év közötti netezők kétharmada törli ezeket olvasás nélkül, ezzel szemben az idősebbeknél ez 77 százalékos.
Az USA-ban 11,7 milliárdosra becsült piacon ugyanakkor az idősek is egyre fontosabb célcsoporttá válnak, vélik a szakemberek, így a DM-mel foglalkozó cégek megpróbálnak legálisan hozzájutni a nyugdíjas felhasználók adataihoz, így ugyanis a felmérések szerint sikeresebbek az email-kampányok.
(Menedzsment Fórum)
Kapcsolódó anyagok
A spamek ellenére virágzik az email-marketing
75 millióan vásároltak spamben kínált árut
Az óvatos embereket a spamek is elkerülik
Az idősebb internetezők jóval óvatosabbak adataik megadásával - állapította meg egy most közzétett kutatás. Ennek következtében nem csak a csalások, de a kéretlen hirdetéseknek is ritkában esnek áldozatávául.