1p

Mind több vállalat kénytelen termékein változtatni, illetve új termékekkel piacra lépni, ha nem akarja elveszíteni az egészséges életmód híveit.

A korszerű táplálkozás több iparág képviselőit érinti, eddig azonban az üdítőital-gyártók csupán a csökkentett cukortartalmú termékek piacra dobásával reagáltak, miközben a gyökeres újítások várattak magukra. A piaci helyzetet azonban a Pepsi jelentősen felforgathatja, mivel a közeljövőben forgalmazni kezdi szójából készülő üdítőjét.

A Pepsi reményei szerint az új termékkel jelentős szeletet tud majd kihasítani az egészséges italok piacából. A szójatejek szegmensében a legfőbb rivális kivételesen nem a Coca-Cola lesz, hanem az elsőszámú amerikai tejipari vállalat a Dean Foods. A cég kezében van ugyanis a piac 40 százaléka, amelyből immár évente félmilliárd dolláros bevétele származik.

(Menedzsment Fórum)

Kapcsolódó anyagok
Az egészséges életmód stratégiaváltásra kényszerítheti a cégeket
Adókkal az egészséges élelmiszerekért

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!