1p

A legfontosabb ügyfelekkel való kapcsolattartás igen nagy mértékben hozzájárul a cég sikeréhez.

7. Odafigyelés

Igyekezzünk jó hallgatóság lenni. A sikeres kapcsolatteremtés legfontosabb eleme az odafigyelés, és arról sem szabad megfeledkezni, hogy az ügyfélnek mindig igaza van. A tárgyalás során időnként érdemes visszakoznunk, hogy megőrizzük a másik fél lojalitását.

8. rendezvények, ajándékok

A fő ügyfeleket hívjuk meg rendezvényeinkre, valamint időnként ajándékokkal erősítsük meg, hogy mennyire fontosnak tartjuk a velük való kapcsolattartást.

9. A bizalom

A bizalom a kulcs. Amennyiben üzleti kapcsolatainkat a bizalomra építjük, kiderül, hogy ritkán tévedünk: érdemes megbízni az emberekben.

10. Elkötelezettség

Juttassuk kifejezésre az üzleti partnereink előtt is, hogy mennyire elkötelezettek vagyunk a cégünk iránt. Igen jó hatást tesz, ha egyértelművé tesszük, hogy számunkra az üzlet egyfajta szenvedély.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!