7. Odafigyelés
Igyekezzünk jó hallgatóság lenni. A sikeres kapcsolatteremtés legfontosabb eleme az odafigyelés, és arról sem szabad megfeledkezni, hogy az ügyfélnek mindig igaza van. A tárgyalás során időnként érdemes visszakoznunk, hogy megőrizzük a másik fél lojalitását.
8. rendezvények, ajándékok
A fő ügyfeleket hívjuk meg rendezvényeinkre, valamint időnként ajándékokkal erősítsük meg, hogy mennyire fontosnak tartjuk a velük való kapcsolattartást.
9. A bizalom
A bizalom a kulcs. Amennyiben üzleti kapcsolatainkat a bizalomra építjük, kiderül, hogy ritkán tévedünk: érdemes megbízni az emberekben.
10. Elkötelezettség
Juttassuk kifejezésre az üzleti partnereink előtt is, hogy mennyire elkötelezettek vagyunk a cégünk iránt. Igen jó hatást tesz, ha egyértelművé tesszük, hogy számunkra az üzlet egyfajta szenvedély.
Az ügyfelek megnyerésének tíz szabálya
A legfontosabb ügyfelekkel való kapcsolattartás igen nagy mértékben hozzájárul a cég sikeréhez.