2004. januárjától augusztusáig összesen bruttó 11,08 milliárd euró reklámbevételt [ajanlo=73][igazitas=left/] könyvelhettek el a klasszikus médiumok, ami 6,1 százalékos növekedést jelez 2003 megegyező időszakához képest. A legnagyobb térnyerést a nyomtatott újságok esetében regisztrálták, azok reklámforgalma 11,8 százalékkal 2,84 milliárd euróra nőtt. Az újságokat a rádiók (604 millió euró) követik 7,1 százalékos emelkedéssel.
A legtöbb reklámpénz (4,58 milliárd euró) idén is a televíziós csatornákhoz folyt be, igaz, ez a mutató csupán 3,9 százalékkal haladja meg az előző évit. A plakát, mint médium 4,7 százalékos (360 millió euró) növekedést produkált, a szakfolyóiratok pedig megmaradtak az egy évvel ezelőtti 270 millió eurónál.
(Menedzsment Fórum)
Az újságok reklámbevételei nőttek a legjobban
Az idei év első nyolc hónapjában a nyomtatott újságok könyvelhették el a legnagyobb reklámbevétel-növekedést a világon, a reklámozók azonban továbbra is a televízióban hirdetnek a legszívesebben, derül ki a Nielsen statisztikájából.