1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az idei év első nyolc hónapjában a nyomtatott újságok könyvelhették el a legnagyobb reklámbevétel-növekedést a világon, a reklámozók azonban továbbra is a televízióban hirdetnek a legszívesebben, derül ki a Nielsen statisztikájából.

2004. januárjától augusztusáig összesen bruttó 11,08 milliárd euró reklámbevételt [ajanlo=73][igazitas=left/] könyvelhettek el a klasszikus médiumok, ami 6,1 százalékos növekedést jelez 2003 megegyező időszakához képest. A legnagyobb térnyerést a nyomtatott újságok esetében regisztrálták, azok reklámforgalma 11,8 százalékkal 2,84 milliárd euróra nőtt. Az újságokat a rádiók (604 millió euró) követik 7,1 százalékos emelkedéssel.

A legtöbb reklámpénz (4,58 milliárd euró) idén is a televíziós csatornákhoz folyt be, igaz, ez a mutató csupán 3,9 százalékkal haladja meg az előző évit. A plakát, mint médium 4,7 százalékos (360 millió euró) növekedést produkált, a szakfolyóiratok pedig megmaradtak az egy évvel ezelőtti 270 millió eurónál.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!