A modem számítógépes technológiának köszönhetően azonnal meg lehet határozni, melyik DAF szerviz van legközelebb a hívóhoz. A segélyhívás beérkezésekor az ITS nemcsak a helyszínre kiszálló szervizt értesíti, hanem azt a márkaképviseletet is, amelyik a meghibásodott jármű karbantartását szokta végezni. Így az ügyeletes egy füst alatt a fizetési garanciát is el tudja intézni. Ha pedig a vezető nem tette volna még meg, az ITS felhívja a jármű bázisát, és tájékoztatja az üzemeltető céget arról, hogy halad a jármű javítása. A fejleményeket folyamatosan figyelemmel kísérő ügyeletessel azt is meg lehet beszélni, hogy szükség van-e csereautóra illetőleg készleten nem lévő alkatrész sürgős szállítására. Azt, hogy a rendszer mennyire előremutató, jól szemlélteti, hogy a PACCAR vállalatcsoport a DAF Trucks ITS-ének mintájára hozta létre saját telefonügyeleti rendszerét, a PACCAR Call Centert az Egyesült Államokban és Kanadában, a Kenwoth és Peterbilt járművek használói számára.
Összefoglalóként elmondhatjuk, hogy akciók terén nincs megállás, szinte napról-napra újabb ajánlatokkal s ötletekkel igyekeznek a kereskedők egyre több reménybeli vevőt ösztönözni az általuk képviselt márka birtokba vételére.
Az urak fizetni óhajtanak - 2
Manapság nemcsak a műszaki cikkek között van egyre kisebb különbég, a helyzet a gépkocsik esetében is hasonló. A haszongép járművek piacán is annak terem több babér, aki a jármű mellé több szolgáltatást nyújt.