Szakértők szerint az útdíj bevezetése az oka annak, hogy az inntali autópálya forgalma áttevődött az azzal párhuzamosan futó tiroli autóútra, a brenneri folyosóé erőteljesen növekedett és a kelet-nyugati-autópályáé visszaesett Tirol tartományban.
 
 Az inntali autópálya oberlandi része például jelentős visszaesést mutatott: egyes szakaszain 15, más részein 9 százalékos mínuszt regisztráltak. A tehergépkocsi-forgalom 15 százalékos csökkenését állapították meg az arlbergi S 16-os autóúton is.
 
 Igaz, a brenneri A 13 autópályán 5,9 százalékkal emelkedett a forgalom januárban és februárban az előző periódushoz képest, adja hírül az APA.
 
 (Menedzsment Fórum)
Az útdíjak csökkentik az autópályák forgalmát
Az útdíjak bevezetése miatt januárban és februárban általában visszaesett a Tirol tartományban futó autópályák tehergépkocsi-forgalma, számolt be a helyi kormány.
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                
												
												
												
												
												
												
												
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                
                                                