Egyelőre nem határozták meg a franciák a tervezett beruházási értéket, de annyit elárultak, hogy a világ legversenyképesebb beruházási feltételei közepette szeretnék megvalósítani a közös gyártást. Egy korábbi kétoldalú megállapodás 150 millió dolláros befektetést helyezett kilátásba, ez még a Logan kocsik közös gyártásáról szólt, évi ötvenezer darabról az indiai céggel.

Indiában a helyi gyártók (Tata, Maruti, stb.) mellett a General Motors, a Volkswagen, a Hyundai, a Honda, a Suzuki jelentett be gyártási fejlesztéseket, összesen mintegy négymilliárd dollár összértékben. A Renault bejelentése után nem sokkal a Nissan Motor közölte, hogy nem folytatja a Suzukival megkezdett tárgyalásait közös indiai autógyár létesítéséről. A Renault 44 százalékos tulajdonában lévő Nissan a következő hónapokban dönt majd arról, betársul- e a Mahindra & Mahindra üzletbe.
Elemzők szerint a megállapodás komoly hátrányba hozza a Suzukit, amely 54 százalékos tulajdonnal rendelkezik az ország legnagyobb autóipari vállalatában, a Marutiban, és nemrégiben jelentette be termelésnövelési célját. A Maruti piaci részedése ugyanis ötven százalék alá csökkent az öt évvel ezelőtti 65 százalékról és a tíz évvel ezelőtti kilencven százalékról a Tata Motors és a dél-koreai Hyundai támasztotta konkurencia miatt.
India igen gyors gazdasági és ipari fejlődést mutat, tavaly 1,1 millió autó talált gazdára az ázsiai államban, de ezer lakosra még ezzel együtt is csak hét gépkocsi jutott.