2p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az elmúlt időszak kissé zavaros körülményei ellenére a britek számára a legkedvesebb áruház ismét a Marks and Spencer lett. A fentiek fényében különösen fájlalhatja a milliárdos Philip Green, hogy nem sikerült felvásárolnia az áruházláncot.

A szigetországi Superbrand választáson a Marks & Spencer mellett a Gillette, British Telecom, Duracell, Heinz és a Jaguar kapta a legtöbb voksot. Ami a legvágyottabb munkahelyeket illeti, az első háromba a Jaguar, a Virgin Atlantic és a Duracell került.

Az eredményeket kommentálva a szakemberek kiemelték, hogy a termékekhez az arcukat adó sztároknak igen nagy szerepe van a közmegítélés befolyásolásában. Így például a korábban legnépszerűbb focistának számító Gary Linekerrel készült chipsreklámnak köszönhetően került a listára a Walkers crisps. Hasonlóan sokat dobott a Gillette megítélésén, hogy a napjaink elsősszámú angol ikonja, David Beckham népszerűsíti. A sztárok mellett mindazonáltal egyre fontosabb a brandek megítélése során a társaságok környezettudatos viselkedése. Ma már elképzelhetetlen, hogy valamely súlyos természeti kárt okozó vállalat a fiatalok munkahelyi álmainak netovábbja legyen.

(Menedzsment Fórum)

Kapcsolódó anyagok
Négyszáz márka használhatja majd a Superbrand titulust
A legjobb reklámnak bizonyuló hírességek
107 milliárdot ér a legerősebb márka
Ami egy győztes márkát megkülönbözteti


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!