A szigetországi Superbrand választáson a Marks & Spencer mellett a Gillette, British Telecom, Duracell, Heinz és a Jaguar kapta a legtöbb voksot. Ami a legvágyottabb munkahelyeket illeti, az első háromba a Jaguar, a Virgin Atlantic és a Duracell került.
Az eredményeket kommentálva a szakemberek kiemelték, hogy a termékekhez az arcukat adó sztároknak igen nagy szerepe van a közmegítélés befolyásolásában. Így például a korábban legnépszerűbb focistának számító Gary Linekerrel készült chipsreklámnak köszönhetően került a listára a Walkers crisps. Hasonlóan sokat dobott a Gillette megítélésén, hogy a napjaink elsősszámú angol ikonja, David Beckham népszerűsíti. A sztárok mellett mindazonáltal egyre fontosabb a brandek megítélése során a társaságok környezettudatos viselkedése. Ma már elképzelhetetlen, hogy valamely súlyos természeti kárt okozó vállalat a fiatalok munkahelyi álmainak netovábbja legyen.
(Menedzsment Fórum)
Kapcsolódó anyagok
Négyszáz márka használhatja majd a Superbrand titulust
A legjobb reklámnak bizonyuló hírességek
107 milliárdot ér a legerősebb márka
Ami egy győztes márkát megkülönbözteti
Beckham és a környezetbarát viselkedés hat legjobban a brit fogyasztókra
Az elmúlt időszak kissé zavaros körülményei ellenére a britek számára a legkedvesebb áruház ismét a Marks and Spencer lett. A fentiek fényében különösen fájlalhatja a milliárdos Philip Green, hogy nem sikerült felvásárolnia az áruházláncot.