Karrierjének legrosszabb hónapját élte át nemrég a futballista, de az új felmérések szerint az angol nemzeti válogatott irányító játékosának neve ugyanolyan értékes maradt a médiapiacon, mint korábban. A KRC Research kutatása során megkérdezett 16-30 évesek kilencven százalékának hozzáállása Beckhamhez nem változott a bulvársajtó keltette hisztéria nyomán. Mindössze nyolc százalékuk válaszolta azt, hogy kevesebbre tartja most a játékost, mint a botrányt megelőzően. Nemekre lebontva a férfiaknak 4 százaléka, a nőknek pedig 10 százaléka van rosszabb véleménnyel Beckhamről.
A közvélemény-kutatás négyszáz fiatal felnőtt körében vizsgálta a játékos és a vele reklámozott termékek népszerűségét. A válaszadók 95 százalékának nem változott a hozzáállása a híresség által reklámozott termékekhez, 2 százalék pedig jobban oda fog figyelni a jövőben a Beckham nevével fémjelzett cikkekhez. Nem sérül a botrány nyomán Beckham legújabb szerződése, melyet a hírek szerint már megkötött a Gilette céggel. Beckham 40 millió fontért lesz a férfikozmetikumokat és borotvákat forgalmazó cég nemzetközi reklámarca.
Az új felkéréssel David Beckham minden idők legjobban fizetett brit reklámszereplője lett. A Gillette mellett a Vodafone, a Pepsi, az Adidas, valamint a Police napszemüvegek gyártója népszerűsíti termékeit és szolgáltatásait a sztárral, írja a MediaGuardian.
Beckham neve egyre értékesebb
David Beckham neve továbbra is jövedelmező brand, írja a MediaGuardian. A brit közvélemény kilencven százaléka körében nem csökkent a nemzeti híresség népszerűsége. Új szerződésével pedig Beckham minden idők legjobban fizetett reklámarca lett.