A héten hivatalosan is a nagyközönség elé tárta új logóját és az ahhoz kapcsolódó márkastratégiáját a világ legnagyobb élelmiszeripari konszerne, az Unilever. Az 2005-ig a vállalat minden termékén látható lesz majd.
Az akcióval a vállalat azt szeretné elérni, hogy márkanevei után corporate brandje is közismert legyen a fogyasztók körében.
Az Unilever név átfogó márkaként való erősítése a cég úgynevezett "Vitality Mission" programjának részét képezi.
A tervek szerint az új logó idén júliustól jelenik majd meg a cég egyes termékeinek csomagolásán, 2005-ig pedig minden Unilever-produktumon feltüntetik azt. A konszern egyébként jövőre ünnepli fennállásának 75. évfordulóját.
Az új jelkép a vezetők szerint az új vállalati filozófia képi megvalósítása, így "nyíltságot és barátságosságot" sugároz. Az a cég hagyományos logójára, a szögletes U-ra épül, és - az egyes termékekkel összhangban - összesen 25 szimbólumot formáz meg.
Amint azt Boródi Attila, az Unilever Magyarország Kft. PR-igazgatója a Menedzsment Fórumnak már korábban elmondta, az új márkastratégia a magyar piacon még idén megkezdődhet és ezzel együtt már ebben az évben feltűnhet a termékeken az új logó.
(Menedzsment Fórum)
Bemutatta új logóját az Unilever
Hivatalosan is a nagyközönség elé tárta új logóját és az ahhoz kapcsolódó márkastratégiáját a világ legnagyobb élelmiszeripari konszerne, az Unilever. Az 2005-ig a vállalat minden termékén látható lesz majd.