2p

Hivatalosan is a nagyközönség elé tárta új logóját és az ahhoz kapcsolódó márkastratégiáját a világ legnagyobb élelmiszeripari konszerne, az Unilever. Az 2005-ig a vállalat minden termékén látható lesz majd.

A héten hivatalosan is a nagyközönség elé tárta új logóját és az ahhoz kapcsolódó márkastratégiáját a világ legnagyobb élelmiszeripari konszerne, az Unilever. Az 2005-ig a vállalat minden termékén látható lesz majd.

Az akcióval a vállalat azt szeretné elérni, hogy márkanevei után corporate brandje is közismert legyen a fogyasztók körében.

Az Unilever név átfogó márkaként való erősítése a cég úgynevezett "Vitality Mission" programjának részét képezi.
A tervek szerint az új logó idén júliustól jelenik majd meg a cég egyes termékeinek csomagolásán, 2005-ig pedig minden Unilever-produktumon feltüntetik azt. A konszern egyébként jövőre ünnepli fennállásának 75. évfordulóját.

Az új jelkép a vezetők szerint az új vállalati filozófia képi megvalósítása, így "nyíltságot és barátságosságot" sugároz. Az a cég hagyományos logójára, a szögletes U-ra épül, és - az egyes termékekkel összhangban - összesen 25 szimbólumot formáz meg.

Amint azt Boródi Attila, az Unilever Magyarország Kft. PR-igazgatója a Menedzsment Fórumnak már korábban elmondta, az új márkastratégia a magyar piacon még idén megkezdődhet és ezzel együtt már ebben az évben feltűnhet a termékeken az új logó.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!