2p

A Microsoft elnöke szerint a blogokra egyáltalán nem kell ferde szemmel nézni, szerinte komoly üzleti lehetőségek rejlenek azokban.

Bill Gates újságíróknak tartott előadásában úgy vélte a blogokban igen komoly potenciál van, véleménye szerint az online naplók olyan információs csatornát jelentenek, amelyeken keresztül a vállalatok folyamatosan tájékoztathatják ügyfeleiket, partnereiket, és munkatársaikat - számolt be a BBC.

Véleménye szerint számos előnnyel is bírnak a blogok a "hagyományos" elektronikus csatornákkal - így a weboldalak vagy az emaillel - szemben. Ennek segítségével ugyanis folyamatosan tudnak széles kör számára tájékoztatást nyújtani a vállalatok, minden aktuális kérdéssel kapcsolatban.

Nem véletlen, hogy világszerte a Microsoft több, mint 700 alkalmazottja ír blogokat, amely segítségével számos problémát kezeltek és megelőztek, illetve több projekt hatékonyságát sikerült növelni. Persze nem Gates cége az egyetlen, amely felismerte a blogokban rejlő lehetőségeket, a Nokia például az egyik új mobiltelefonjának bevezetőkampányában több európai országban a szponzoráció mellett, pr cikkeket is elhelyezett olyan blogokon, amelyeken a "véleményvezérű" célcsoportok találhatóak.

(Menedzsment Fórum)

Kapcsolódó anyagok
Blog használata az online pr-ben
A vállalati blogok értelme

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!