3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A közösségi marketing lehetőségei egyre fontosabb szerepet játszanak a vállalatok életében, így nem meglepő, hogy többek között egy ehhez kapcsolódó esettanulmány is megjelent a Reklámhét konferencia szerdai napján. Szabó Noémi a Telenor képviseletében ismertette a vállalatuk által a közösségi médiában történő jelenlét erősítésére tett lépéseiket, különös tekintettel a tavalyi, rajongók számára szervezett irodaház látogatásra.

A Telenor legfontosabb megjelenési helye a közösségi médiában nem meglepő módon a Facebook, de egyéb platformokon is jelen van. A közösségi oldalon történő jelenléttől a vállalat négy cél teljesülését várja, ezek az értékesítés, a reklám, az interaktív kommunikáció az ügyfelekkel és a fiatal felnőttek megszólítása, mondta el a Reklámhét alkalmával szervezett egyik előadáson Szabó Noémi, a Telenor ügyfélszolgálati igazgatója.

Az ennek érdekében létrehozott rajongói oldal és egyéb közösségi médiás megjelenések koordinálásával megbízott egy darab szakember hamar kevésnek bizonyult az ügyfelekkel történő interakcióra, így a vállalat külön dedikált ügyfélszolgálatot és PR szakembereket vett fel a feladat elvégzésére. A növekedés érdekében olyan már-már hagyományos eszközöket vettek igénybe, mint például a vírusvideók, emellett nagy hangsúlyt fektettek a visszajelzések becsatornázására is.

Ügyfélből rajongót!

A rajongói oldalt jelenleg több mint 23 ezer ember "lájkolja", azonban ennél jóval fontosabbnak tartják, hogy valódi rajongói bázist építsenek ki. Az igazi, elkötelezett rajongók ötletekkel, javaslatokkal támogatják a távközlési cég munkáját, és akár a vállalat védelmére is vállalkoznak a negatív tapasztalatokkal szemben. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy a negatív kritikák figyelmen kívül hagyhatóak, azok is hasznosak lehetnek, hiszen segíthetik a vállalat fejlődését.

Az ügyfelek rajongókká változtatásának érdekében, és a vállalati transzparencia növelése céljából tavaly ősszel szervezett nyílt napot Facebook oldalának lájkolói körében a mobilszolgáltató. A közösségi média szabályai szerint a meghívó is a Facebookon keresztül jutott el az érdeklődőkhöz, amire rásegített az eseményt hirdető vírusvideó is. A nyílt nap során a cég ügyfélszolgálatának munkájába tekinthettek be az érdeklődők és az esemény pozitív sajtóvisszhangja is segítette a vállalat törekvéseit.

Szabó Noémi elmondta, hogy az ilyen eseményekből szeretnének hagyományt teremteni, hiszen a transzparencia növeli a vállalattal szemben bizalmat, másrészt erősítheti az ügyfelek lojalitását, ami különösen fontos lehet a közösségi média terében. Mint azt Szabó Noémi hangsúlyozta, a "Meghallgatunk titeket, fontos a véleményetek" hozzáállással egy vállalat nem csupán pozitív képet alakíthat ki magáról, de sok esetben juthat hasznos információkhoz is, ami segítheti a későbbi fejlesztéseket.

Kosztolányi Bálint

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!