Praktikus ötlet lehet, néhány a munkatársakról készült képpel illusztrálni a vállalat tevékenységét. Esetleg külön képeket kaphatnak azon kollégák, akikhez segítségért fordulhatnak a látogatók. Az emberek jobban bíznak a másik emberben, mint egy webes felületben! Érdemes az email címeket is úgy megadni, hogy egy konkrét személynek lehessen azokat címezni. Sokan ódzkodnak ugyanis az info@ kezdetű címekre írjanak, mivel hiányzik számukra a bizalom.
A brandépítés tehát bizalomépítés! Tekintsünk tehát ilyen szemszögből az internetes aktivitásunkra. Ebből a szemszögből vajon mennyire bizalomgerjesztő az Önök honlapja?
Brandépítés bizonytalan környezetben
A hamarosan kirobbanó háború, az ismétlődő elbocsátási hullámok és a bizonytalan gazdaság. Mind része napjaink gazdasági környezetének, amelyben a cégeknek dolgoznak a talpon maradásért. Szükségtelen mondani, a volatilis piacok kihatnak a cégek értékesítésére és természetesen a brandekre is.