Az amerikai cég még ebben az évben egy budapesti, egy debreceni és egy szegedi bolttal bővülhet, a következő hét évben pedig legalább ötven egységet hozna létre hazánkban.
Ezt úgy tennék, hogy a franchise-átvevő hozza az üzlethelyiséget, ők adják a know-how-t, a márkát és a képzést. Fő célpontjaik a pályaudvarok, főutcák, bevásárlóközpontok, kórházak és egyes katonai bázisok.
A most nyílt fővárosi étteremre a cég 130-200 ezer dollárt költött.
A vállalat a következő hat évben 4000-re kívánja növelni az éttermek számát Európában, s utóbbi mutatót tekintve nem csupán az Egyesült Államokban, hanem más földrészeken is szeretné megelőzni például a McDonald'sot, írja a Világgazdaság.
Budapesten is kinyitott a világ legnagyobb szendvicsétteremlánca
Néhány napja a Károly körúton megnyitotta első magyarországi egységét a Subway étteremlánc. A cég már idén tovább kíván terjeszkedni Budapesten és a vidéki nagyvárosokban is, értesült a Világgazdaság.