2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az e-mail marketing megoldásokat kínáló EmailLabs felmérést végzett annak a kérdésnek a megválaszolására, hogyan kerülhetik el a dm küldemények az elektronikus kukát.

Az eredmények szerint minél rövidebb a tárgymezőbe tartozó tartalom, és minél magasabb a hyperlinkek száma, annál kedvezőbb lesz a kinyitási, illetve az átkattintási ráta.

A tanulmány készitői a tárgymező tartalma szerint két csoportot állapítottak meg: a 0-49 karakter hosszúságú, illetve az 50 karakterszám feletti kategóriát. A 0-49 karakterszámú tárgymezővel rendelkező leveleket 12,5 százalékkal több potenciális ügyfél nyitotta ki, mint az ennél hosszabb e-maileket. Ennél is érdekesebb, hogy az átkattintási ráta 75 százalékkal volt magasabb az első kategóriában, mint a másodikban.

A 25 vagy ennél több hyperlinket tartalmazó levelek felbontási aránya 12 százalékkal bizonyult magasabbnak a 25-nél kevesebb hyperlinkkel ellátott levelek olvasási arányánál. Ha több link van a szövegben, 29 százalékkal többen nézik meg az azok mögött álló weboldalakat. Loren MacDonald az EmailLab-tól úgy véli, minél több átkattintási lehetőséget kínál a szöveg, annál nagyobb esély van rá, hogy valamelyik link találkozik az olvasó érdeklődésével.

A hagyományos postai levelezéssel ellentétben az e-mailek mérete nem tűnik meghatározónak a felbontási arányok terén, bár a 20-79 KB méretű levelek felbontási és átkattintási rátája hajszállal magasabb volt a 3-19 KB közöttiekénél.

Az e-mail marketinggel foglalkozó szakemberek számára az eredmények tehát azt mutatják, hogy a levelek tárgyát minél rövidebbre kell fogni. A rövid szöveg szinte minden levelezőprogram használata esetén teljes egészében látszik, sőt megértése is könnyebb, gyorsabb. Nem szabad megfeledkezni természetesen arról sem hogy a levél tartalma, a szövegösszefüggés is igen fontos. A sikeresség nagyban függ attól, kiknek küldjük el a levelet, illetve hogy milyen tartalommal bír. Egy ingyenes ajándékot kínáló levél jóval kedvezőbb fogadtatásra talál, mint egy ezer dolláros cikket népszerűsítő reklám e-mail, emlékeztet az eMarketerben megjelenő tanulmány.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!