A zord nyár sem fordíthatja meg az évszakos trendet
Az eddigi, viszonylag pezsgő üzletmenet ellenére a Menedzsment Fórum által megkérdezett stúdiók többsége nem fűzött túlzott reményeket a nyár hátralévő részéhez. Ennek oka, hogy július és augusztus a legmelegebb hónapoknak számítanak, s a szoláriumoknak hagyományosan ekkor megy a leggyengébben az üzlet, ekkor a legkisebb a forgalom és ekkor a legnehezebb eladni bérleteket.
A nyári rossz idő tehát a piac semelyik szereplőjének sem hoz megváltást, csupán némileg kiegyenlíti az egyes évszakok forgalma közötti különbségeket.
Wéber Balázs
(Menedzsment Fórum)
Kapcsolódó anyagok
Keresztbe tett a rossz idő a hazai strandoknak és aquaparkoknak
Fellendülőben a wellness és az élményturizmus
Csak a szoláriumoknak jó üzlet a rossz idő
Míg a közelmúlt napszegény időjárása keresztbe tett a strandoknak, addig a szoláriumok forgalmát növelte a borús égbolt, derül ki a Menedzsment Fórum körképéből.